poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Pierwszy kroczek

Witam serdecznie! :D
Zgodnie z wczorajszą obietnicą mam zamiar przedstawić wam jeden z punktów na mojej drodze do bycia lepszą wersją siebie. Jest to zo równo najbardziej upragniona jak i najtrudniejsza zmiana. Chcę zrzucić kilka kilogramów. Nie jestem zbyt gruba, taka pośrodku. Właśnie to jest najgorsze. Bycie szarą myszką. Zawsze pośrodku, nigdy najlepsza. Dlatego chcę udowodnić innym jak i sobie samej, że coś potrafię, że kontroluję swoje życie. Jest jeszcze jeden powód a mianowicie chłopak. Przystojny, inteligentny, z poczuciem humoru. A co najważniejsze na w sobie 'to coś'. Jego imienia nie mogę wam zdradzić. Zaczyna się na "R" i tak go nazwijmy. Koniec rozwodzenia. Czas na konkrety.
Na dzień dzisiejszy ważę 66 kg
Do następnego lata mam zamiar pozbyć się co najmniej 6 kg.
Chodzi mi również o zmianę stanu skóry. Dosłownie pozbycie się cellulitu z brzucha, pośladków i ud...
 Aby łatwiej kontrolować ilość i jakość zjadanych posiłków będę umieszczala je tutaj. Może wstyd pomoże mi się powstrzymać.
A teraz prośba dla was. Proszę wspierajcie mnie ;/ Oczywiście nie ma nic za darmo. Jeśli osiągnę swój cel, zorganizuję dla was candy;)
Wszystkie posty dotyczące zmiany swojego ciała będę oznaczała ☆zatopiona na diecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz