niedziela, 9 sierpnia 2015

Dobre maniery

    Rodzice zawsze uczyli, że należy się przedstawić. Mimo, że ich tu nie ma tym razem będę posłuszna. Więc od początku.
Witam Cię na blogu 15 letniej, szarej myszki. Teraz zerkasz pewnie na liczbę wyświetleń i widzisz 1.
Zdziwiony? Bo ja nie;) Muszę Ci coś uświadomić. Ten blog nie powstał dla zdobycia 'sławy' czy dodatkowych złotówek. Jest to mój własny skrawek Internetu służący za pamiętnik;) Bo czymże innym z założenia są blogi? Nie będzie tu mądrych tekstów. Tylko "oczyszczacze" umysłu. To co chcę wyrzucić z siebie. Ma być to również moja motywacja. Do czego? Do bycia tą najlepszą wersją siebie. To bardzo szerokie pojęcie ale mam nadzieję, że z czasem przedstawię je wam całościowo. Wiem, że będzie ciężko. Wiem również, że będzie warto. Nie mam zamiaru przedłużać i tak długiego już wstępu. Do zobaczenia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz